Codis QR per a tothom
La lectura de codis QR a l’escola obre un ventall molt interessant de possibilitats. En aquest article, s’hi presenta un exemple pr&agrav...
Aprenent dansa amb música pop
Sovint, tant a la classe d’educació física com a la de música, s’utilitzen les danses tradicionals locals i d’a...
Esport solidari
L’escola Rosella, de Viladecavalls, es defineix com un centre públic obert a la participació i amb voluntat d’educar per la ...
«Llebres» i «tortugues»: una oportunitat per atendre la diversitat a l´aula
Com són contemplades les diferències entre l’alumnat a l’escola? Amb incomoditat? Com quelcom ineludible? Com a oportunitats...
Ús del temps per part de la infància i l´adolescència
Els temps extraescolars d’infants i d’adolescents són objecte de reflexió i de controvèrsia social. El debat é...
Coneguem Salvador Espriu
Aquest article presenta l’experiència de la realització, a diferents escoles de Catalunya, d’un taller didàctic sobre...
De la realitat al joc simbòlic i del joc simbòlic a les matemàtiques
Aquesta experiència té com a objectiu principal usar el sistema monetari (l’euro) en una situació contextualitzada (la boti...
La teoria de les intel·ligències múltiples
Tenim una ment meravellosa que pot comprendre i comunicar amb tipus diferents de símbols. La podem estimular (i ho hem de fer). Aquesta p...