Moure´s, jugar, gaudir i aprendre a través del cos
Tot observant
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Institut Escola La Mina, connectat amb l’entorn per a la igualtat d’oportunitats
El projecte educatiu de l’Institut Escola La Mina contempla la dimensió social i educativa de l’aprenentatge connectant l’act...
Esperar el torn
De les distintes aportacions que ha fet l’alumnat en iniciar la sessió, el grup de sisè tria la frase «esperar el torn»...
Documentar las prácticas de aula
«Papá, ¿por qué ahora me llevas tu al cole?»
Els canvis que estem patint a la societat actual (atur, mancances econòmiques, etc.), poden modificar el present i el futur dels nostres ...
Experiencia en colaboración escuela-universidad
En aquest article, hi presentem el projecte de treball «Mira Miró», desenvolupat amb els infants de 5 anys del CEIP Virgen de Bel&e...
Cuestión de confianza, cuestión de sensibilidad
L’escola bressol municipal Els Patufets de Navas, a Barcelona, aposta per crear confiança en les famílies basant-se en una pedagog...