Eider Garde: «El paper de les educadores infantils no és el de donar instruccions, sinó el d´...
Eider Garde: «El paper de les educadores infantils no és el de donar instruccions, sinó el d’acompanyar les famílies perqu&#...
Temps difícils
La inclusió requereix una gran interdisciplinarietat a partir dels diferents mestres de l'escola, de l'EAP, del CREDA i d'altres serveis...
Espais oblidats, entorns d’aprenentatge
Descobrir l’argument de l’espai als «entorns quotidians» de la infància semblava senzill. Aquells espais oblidats hi s&...
Projecte L´espai somiat
L’espai somiat és un projecte de transformació de l’espai exterior de l’escola en un ambient pedagògic. La tran...
Seguint el fil de la metàfora relacional
IINTER-ACCIONS és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada: facultats d’educació, cicles for...
Contes per al poble
L’activitat anomenada contes per al poble és una variant del contacontes. Consisteix en el fet que les famílies expliquen els cont...
Pistas para la evaluación.
Les escoles d’estiu, molt més que formació del professorat