Aules temàtiques a P5
A partir d’un treball a la classe per racons i d’una anàlisi de la pràctica educativa, les autores es plantegen les aules te...
Aprenem tal com ens vinculem.
En aquest article, es tracta de posar en relació alguns conceptes de la teoria de l'aferrament de Bowlby amb l'aprenentatge, de contempl...
La fiebre.
Movimientos de renovación pedagógica emergentes: la necesidad del encuentro
Rosa Gibert Moliner, Luis Torrego Egido Los movimientos de renovación pedagógica surgidos en los últimos años se reclaman herederos d...
Amb les famílies: Les famílies en el joc de veus i ressons
AMB LES FAMÍLIES Les famílies en el joc de veus i ressons CEIP Rafal Vell (Palma de Mallorca) Imaginem... «L’aula com a esfera co...
Rafel Bisquerra
L’educació emocional té grans propòsits a llarg termini. L’acció, doncs, ha de ser ferma, persistent, transver...
Les famílies a l´aula des d´una perspectiva sistèmica
La història i el context familiar en el qual es desenvolupa cada infant condicionen la possibilitat, o no, d’aprendre a l’aula. Cal...
En memòria de Xesús R. Jares.