L'autoestima com a nexe de grup
L’autoestima com a nexe de grup Raquel Sanchis Lirón Les emocions formen part de la nostra vida. Tot i això, durant molt de temps han ...
Pistes per a l’avaluació: La igualtat dels sexes a l´educació infantil
Danzando, pintando, cantando… ¿aprendemos? ¡En nuestra escuela creemos que sí!
¿Quiénes somos?Cuando iniciamos las actividades en el curso 2005-2006 nos propusimos que uno de los ejes de funcionamiento del centro f...
Usar en lugar de poseer
Compartir bienes y servicios para reducir emisiones Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantear...
Amb les famílies: Ser nena, ser nen…, en família
Descubrimos nuestro cuerpo: Observándose. Pintándose
A paso lento
Amb passes lentesi a voltes indecises. Així, i no d, ', altramanera, podem créixeri assumir la creixença.Miquel Martí i PolAntecedent...
Un alumne amb sordesa a l´aula de música (ordinària)
Un alumne amb sordesa a l’aula de música (ordinària) Anna Faz Florensa Hi ha molt de material publicat en relació amb la manera c...