L´autoregulació, el ritme i les famílies
Viure la història: estratègies per treballar l’arqueologia a l’aula
L’arqueologia esdevé una eina d’alt interès per estudiar la història a primària. Partint d’objectes conc...
Educar sense estereotips de gènere a l’etapa 0-2
Al llarg d’un curs escolar, l’equip educador d’una escola de Vitòria de l’etapa 0-2 es va formar en coeducació, ...
Ensenyar gramàtica a partir de la literatura medieval
En aquest article, hi presentem una experiència d’educació lingüística i literària realitzada en el marc d&rsqu...
Notícies d’interés
Viaje: Morriña. Galicia, sitio distinto
És tan present la formació a l’etapa 0-3 als estudis universitaris com a l’etapa 3-6?
La necessitat de poder disposar de mestres ben formats és una qüestió considerada, cada vegada més, clau per millorar la qua...
Los proyectos en la comunidad de aprendizaje Cruz Blanca
L’experiència que presentem planteja el treball per projectes al segon cicle d’educació infantil, dut a terme dintre d&rsquo...