La LOMCE y la democracia en los centros educativos
El pedagogo hospitalario, tutor resiliente
La resiliencia en el proceso formativoA esa capacidad que nos permite reconstruirnos a nosotros mismos, con el respaldo del otro y de nue...
Cuestión de prioridades
El 31,2% del alumnado abandona la enseñanza obligatoria sin obtener el título (datos del 2008). Seguramente hay muchos factores tras el...
Ran.
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional Ester Martínez Gómez L’escola Miquel Martí i Pol, gràcies a la particip...
Notas del equipo coordinador: Investigando sobre la creación de redes para la inclusión desde u...
La conducta motivacional de l’alumnat
En aquest article s’hi mostra la naturalesa eminentment psicològica de conducta motivacional en tant que construcció cognitiva, af...
All about me, un llibre autobiogràfic en anglès
All about me és un proposta didàctica en anglès adreçada al cicle mitjà de primària i basada en un enfocamen...