Reseñas: Eu son eu e a miña memoria. O problema moral de recordar e o dereito ámemoria.
Finlàndia, a la lectura mitjançant l’escriptura
Combinar el mètode fonètic i el mètode lèxic amb la utilització d’ordinadors facilita l’aprenentatge de...
Stephen Ball: Educar o mesurar? «L’educació orientada a proves externes limita el desenvolupame...
La conversa amb aquest sociòleg britànic ens il·lustra de manera planera sobre com convergeix el neoconservadorisme espanyol que ...
Els Serveis Lingüístics ofereixen als estudiants de la UB la possibilitat de practicar llengüe...
Alfabetización en medios, democracia y participación social
La alfabetización en medios es una cuestión central del mundo educativo. Preocupa, con razón, la sobreabundancia de mensajes mediátic...
Reseña: Las mujeres entre la realidad y la ficción. Una mirada feminista a la literatura españ...
Aprenentatge per simulació
L’aprenentatge per simulació (APS) és una metodologia que hem treballat a les nostres aules. El punt de partida és la resol...
El Arte de dar clases. Experiencias de los autores de libros de memorias
Prólogo de Diez HochleitnerPETSCHEN, S.Plaza y Valdés. Madrid, 2013Un libro muy atractivo para cualquier docente de secundaria, escrito...