L’escriptura creativa, un altre cop
Proyecto Simbiosis-Salcedo: una experiencia de aprendizaje artístico contextualizada, emocionante...
Evidencia aplicada El proyecto Simbiosis-Salcedo se crea a partir del interés del alumnado de 1.º de ESO y de la necesidad de crear un pr...
Materials a examen: Cómic, historieta o tebeo para niños (y no tan niños)
En el present article s’hi valora la seqüència didàctica Cómic, historieta o tebeo para niños (y no tan ni&ntil...
TIC i escriptura acadèmica en el treball per projectes
A partir de l’ús de les TIC que fan els alumnes del màster universitari de Professor/a de Secundària en projectes per a tre...
El video en el aula
La universitat i l’escola infantil: el fruit d’un treball compartit
La trobada entre la universitat i l’escola infantil pot enriquir les pràctiques pedagògiques de l’escola i afavorir el desen...
EN LÍNE@: ¿Cómo fomentar la lectura?
Por los proyectos interdisciplinarios competenciales
Este artículo tiene como propósito analizar los proyectos interdisciplinarios y su relación con el trabajo competencial en el aula. Pa...