Cap al residu zero
Cap al residu zero El millor residu és el que no es produeix Totes les iniciatives destinades a reduir residus contribueixen a fer front ...
L'evidència en la pràctica: L'educació artística promou aprenentatges significatius. Com ens ...
L'evidència a la pràctica Com ens expressem artísticament? Ens emocionem a partir dels sentits Evidència aplicada L’expressió a...
Con las manos en la masa
Codis QR per a tothom
La lectura de codis QR a l’escola obre un ventall molt interessant de possibilitats. En aquest article, s’hi presenta un exemple pr&agrav...
Màster de secundària: només un punt de partida?
Ara que hem deixat enrere el CAP i que la formació inicial del professorat de secundària ha estat ascendida a la categoria de màs...
La estructura de departamentos
Modernitzar l’organització interna dels instituts de secundària és cabdal per a la necessària transformació d...
Avaluar per a conèixer-se, avaluar per a aprendre
Creieu possible que l’avaluació sigui gratificant fins al punt d’esdevenir una eina d’autoconeixement? Pot l’avaluaci&o...
Convivència en positiu