Límits i oportunitats del marc normatiu espanyol en els espais exteriors dels centres educatius
Mariona Genís Vinyals GREDITS, Bau, Uvic. Sòcia d’Arquitectura Genís Planelles La incorporació de la natura a l’espai ...
La gestió grupal preventiva a l’aula de secundària
Molts docents consideren que l’ambient acadèmic no beneficia l’aprenentatge i creuen que la responsabilitat és de l’al...
Connectant amb l’entorn. Comunitats amb lectura
El CEIP plurilingüe Poeta Avelino Díaz, de Meira (Lugo), ubicat en un entorn eminentment rural, pretén crear un clima de conviv&egr...
Material complementari: A l’escola… toquem instruments musicals
Tal com diu Josep-Manel Vega, «cal entendre el treball amb instruments musicals com un procés. Només una metodologia que desenvolu...
Creativitat i flexibilitat
En aquest article d'opinió, Anna Trabal reflexiona sobre la necessitat de ser més creatius i flexibles.
¿Quién caza, el león o la leona?
El amor 2.0 y las desigualdades de género entre adolescentes
Com recuperar el temps per aprendre quan l’alumne és el subjecte?
Aquest curs, et proposem tractar el desenvolupament competencial des d’una mirada personalitzada de l’aprenentatge. Comencem amb aquest a...