¿Docentes saludables y eficaces?
¿Cómo lo hacemos?El trabajo que realizamos en el equipo Cuidem-nos del ICE de la Universidad Autónoma de Barcelona se centra en la bú...
¡Eh, árbol! ¿Ha llovido?
¿Cómo trabajamos el método científico en el aula?Para poder desarrollar el método científico en las aulas basta seguir un patrón b...
La educación social en la acción comunitaria
Aquest últim capítol del llibre s’ocupa de la visió de l’acció comunitària des de la perspectiva de l&r...
RECURSOS PER A LA PRÀCTICA
I mentre juguen..., jo què faig? Encara que es continua mantenint en moltes realitats aquesta actitud de mestres que basen la seva feina ...
La transferibilitat de les evidències a la pràctica educativa
La transferibilitat de les evidències a la pràctica educativa Totes les persones que formem part de Graó estem compromeses amb la millo...
Educar en l’EBC: una experiència d’ABP per millorar l’entorn
Equip de Projectes de 4t d’ESO IES Jaume I. Borriana (Castelló) L’aprenentatge cooperatiu basat en projectes (ABP) és la metodol...
Què ens diu la recerca científica: L´educació artística promou aprenentatges significatius
L’educació artística promou aprenentatges significatius Consigna de l’evidència L’educació artística é...
Amb les famílies: STEM en família