Un viatge amb vaixell per treballar les competències bàsiques
En aquest article es presenta una seqüència didàctica per a l’adquisició de les competències bàsiques, a...
Socialització: de què parlem?, com tractar-la?
La evaluación en educación infantil BARANDIARAN, A. (coord.) Graó, 2020 Aporta un plantejament de l’avaluació a l’educ...
Projecte educatiu inclusiu CEIP Puerta de Sancho
Al llarg del curs escolar 2017-2018 tota la comunitat educativa vam estar reflexionant sobre què era i què no era l’educació...
Centre de les Arts de l’Hospitalet. Un instrument municipal per a la participació comunitària....
El Centre de les Arts de l'Hospitalet de Llobregat genera un seguit d'activitats artístiques amb l'objectiu que ciutadanes i ciutadans d...
La familia en la escuela: aprender haciendo…
Las funciones y la competencia disciplinar en la formación docente matemática
Para ayudar a comprender: ¿qué se debe hacer?, ¿qué se hace?, ¿qué se puede hacer?
Las tres preguntas que dan título a este artículo tratan de aclarar cuál es la distancia entre lo que se hace y lo que se podría lleg...
Reflexions entorn a les competències bàsiques.
Un dels problemes més importants als quals ha de fer front el sistema educatiu fa palesa la contradicció entre un ensenyament considera...