La nostra participació també compta a l´escola
La nostra acció educativa se centra en cada escolar i volem que els infants siguin protagonistes del seu procés d’aprenentatge, pe...
¿Podemos fusionar técnicas de pensamiento y contenidos académicos?
El teatre i la dansa, juguen i aprenen
La interacció escolar des de la perspectiva coeducativa
Consigna de l’evidència La manera com ens dirigim i valorem el comportament de les criatures i les imatges que en tenim en funció del ...
Aprendre per ensenyar
En aquest article d'opinió, Toni M. Lladó reflexiona sobre la incidència dels nostres aprenentatges vitals com a m...
Ressenya
Diàlegs sobre art, educació i compromís MASGRAU JUANOLA, M. (coord.) Barcelona. Graó, 2021 La sensibilitat artística és ...
Amb les famílies: Espais d´aprenentatge i de joc lliure
Quan els costa centrar-se en la feina
Els infants amb dificultats de regulació del comportament representen un repte per a l’ensenyant. Aquest repte sovint va lligat amb les r...