Escribir para aprender ciencias
Cada cultura tiene su propio lenguaje. Como dice Lemke (1997, p.12): [...] el lenguaje no es sólo vocabulario y gramática: es un sistem...
El Arte de dar clases. Experiencias de los autores de libros de memorias
Prólogo de Diez HochleitnerPETSCHEN, S.Plaza y Valdés. Madrid, 2013Un libro muy atractivo para cualquier docente de secundaria, escrito...
Claves para la gestión de la convivencia en el centro
Escribir textos argumentativos de forma cooperativa: una herramienta para promover el conocimiento
La experiencia de escritura cooperativa se desarrolla en primero de bachillerato humanístico, en la asignatura de filosofía del Insti...
Són rumors, són rumors…
L’escola és inclusiva o no és escola. Amb aquesta premissa n’hem d’abordar el disseny. Així mateix, tot el que ...
Experimentem amb el romànic
Quan visitem pobles i ciutats, ens podem fixar en les esglésies i en les catedrals que hi ha. Coneixem el gòtic i el barroc, però...
Projecte Intergeneracional. “Avi/àvia, aporta’ns a l’escola el teu saber”
El curs 2009-2010, per tal d'activar les relacions intergeneracionals, la FATEC va engegar el projecte «Avi/àvia, aporta'ns a l'escola ...
Per arrodonir: Escoles que generen benestar