EN LÍNI@: Innovació en l’avaluació
La premsa s'ha fet ressò d'una experiència d'avaluació dels aprenentatges, desenvolupada per una trentena de centres, en la qual l'alu...
Restes amb història
L’escola Ítaca de Manresa es defineix com una escola acollidora, que respecta la identitat personal i la diversitat de cadascú, ob...
Recursos: Paraula, consciència i acció a la biblioteca escolar
Paraula, consciència i acció a la biblioteca escolar Ana Teresa Muñoz Pérez El Pla de Comunicació Lingüística de l&...
Parlem d’equipament TIC
Amb el temps, ens estem acostumant a conviure amb diversos dispositius que, d’una manera o altra, condicionen la nostra vida. L’escola no...
Didáctica para profesorado en formación: ¿Por qué hay que aprender a enseñar ciencias sociales?
Enseñar ciencias sociales en la educación secundaria consiste en diseñar y desarrollar una serie de actividades destinadas a que los a...
El patrimonio cultural y su valor didáctico
Alcalá de Guadaíra está situada a 15 km de Sevilla; con una población actual que alcanza los setenta mil habitantes, es una de las ci...
La profesora de historia
Canviar rols i crear vincles entre cursos
L’article explica una experiència que va tenir lloc a l’escola Sadako, el passat curs 2012-2013. Va ser un intercanvi de rols entre...