Alumnado con pérdida auditiva
La "discapacidad auditiva" o "pérdida auditiva" son unos términos que engloban todos los grados de pérdida, desde la más leve hasta l...
La gestión de las emociones en el aula: ¿técnica o arte?
Projecte: posar a punt la farmaciola
Descripció de l'experiència viscuda amb el projecte portat a terme al cicle inicial sobre posar a punt la farmaciola de l'escola. S'hi ...
La participació de l’alumnat als centres és possible i necessària
Començo aquestes línies entre la responsabilitat i el somriure. La responsabilitat que em porta a l’atreviment d’escriure so...
NAVEGANDO POR LAS WEBS: Tres blogs recomendados
Irene Pellicer Royohttp://educacionemocionalymovimiento.blogspot.com.es/ La sinergia de la emoción y el movimiento es una potente herram...
Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
Objectiu: zero petjada de carboni
En una regió àrida i calorosa, amb altes temperatures i considerada zona zero del canvi climàtic a Europa, el paper dels centres ...
Encuentros
XXII Congreso Internacional Jornadas de Educaçao Histórica Murcia (España), 31 de mayo - 2 de junio de 2023 El grupo de investigaci...