“Water Saving Awards”. Un proyecto interdisciplinario competencial
¿De dónde partimos?Agenda 21Partimos de una situación problema. Llevamos a los alumnos y alumnas a dar una vuelta por el instituto y l...
Prejudicis amb 2 anys?
Alguna vegada, ens hem sentit a dir que no cal fer pensar els nens i nenes des de tan petits, que és molt aviat perquè reflexionin, que ...
Daniel Innerarity: «Aprender es gestionar el desconocimiento»
Daniel Innerarity «Aprender es gestionar el desconocimiento» Francisco Luna, Cristina Elorza «La escuela no es una mera prolongació...
Lectura: La señora de los libros
Avui em ve de gust escriure aquesta petita ressenya per a aquells i aquelles que no coneixeu La senyora dels llibres,una història de les ...
Les famílies en el treball per projectes: complicitat i col·laboració
Un dels indicis que ens mostra que un projecte comença a fer via i que implica veritablement els infants és que arriba a casa mitjançan...
Núria Castejon, directora de programas testimoniales. «Si los escuchas, algunos te hacen parar»
La Núria té una llarga trajectòria a treballar en programes on l’opinió dels protagonistes dibuixa el camí de...
¡Ah, que la canción; música mexicana en la escuela!
Una canción se cuela en el corazón y permanece en él para siempre.(Armando Manzanero, 2008)Músicas locales, memoria y mundialización...
Com creem línia d’escola des del cicle inicial?