La fábrica de las emociones
Per què no mirem les festes com una fàbrica d’emocions i n’aprofitem el potencial per contribuir a desenvolupar compet&egrav...
En la escuela, ¿es posible una educación lenta?
El objeto de este pequeño artículo es poner sobre la mesa dificultades y oportunidades para poder hacer una reflexión en nuestros luga...
El llenguatge oral: Dit i fet
L’escola s’ha de transformar. Ha de donar resposta al canvi a partir de l’empoderament dels seus infants mitjançant la dotaci...
La pena de mort
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Acción comunitaria: miradas y diálogos interdisciplinares e interprofesionales
Què és l’acció comunitària? Quins professionals implica? Quines realitats i problemàtiques amaga? A quins int...
I ara què? De la formació inicial a la pràctica real
Alguns dels meus llocs de lectura
Francesco Tonucci es fa aquesta pregunta: «Pot un adult que no escriu ensenyar de llegir als infants?». I nosaltres podríem complem...
La acción comunitaria puede desarrollarse en ámbitos distintos
L’acció comunitària és un procés que es pot originar i desenvolupar en àmbits diferents, cadascun dels quals ...