La vida en la escuela: hablar, escuchar, leer, escribir…
Tutorías de grupos unitarios
El porqué de la propuesta de cambioAño tras año, las maestras de educación infantil vamos constatando una creciente demanda afectiva ...
Capital social y organización comunitaria con inmigrantes de bajos ingresos en Chelsea, Massachu...
El marc d’aquest capítol és el treball social comunitari. Els autors inicien el seu text elaborant un estat de la qüesti&oacu...
Ressenya
Diàlegs sobre art, educació i compromís MASGRAU JUANOLA, M. (coord.) Barcelona. Graó, 2021 La sensibilitat artística és ...
CONTES
Qui s’ha menjat les maduixes? Comín, M. Combel, 2020 Les maduixes han desaparegut! Qui se les deu haver menjat? Aquest llibre divertit fa...
STEAM al toll: integrant tecnologia i natura
Es presenta un projecte que combina l’enfocament naturalista amb l’ús de les tecnologies, les xarxes socials i l’expressió...
Renaturalitzar l’escola per humanitzar la infància
Psicomotricitat: espais estimulants i enriquidors per fomentar la creativitat
Al present article es dona a conèixer l’experiència psicomotriu amb infants de 3 a 6 anys basada en l’activitat motriu espon...