Aprender a aprender a través de las lenguas extranjeras
La experiencia pedagógica tuvo lugar, durante los años 2004-2006, en el CEIP Pompeu Fabra de Vilanova del Camí (Anoia), que se halla e...
El plan de comunicación con las familias de los centros municipales de educación infantil de pr...
El Ayuntamiento de Barcelona dispone actualmente de una red de 59 centros de educación infantil de primer ciclo y otros servicios educat...
La práctica del teatro-fórum. El grupo comunitario Marias do Brasil
Des de Sud-amèrica, l’autora del capítol ens presenta la tècnica del teatre fòrum, que s’emmarca en les experi...
Sembrando el Futuro, projecte ambiental de l’ApS
En el marc del projecte Sembrando el Futuro es presenta una experiència d’aprenentatge servei en què es pretén incidir en l’...
Aprofitar per transformar
L’educació infantil i la lluita contra la pobresa infantil
La investigació evidencia que des dels primers anys s’obren escletxes en les capacitats cognitives i no cognitives entre infants d’...
Humor i reconeixement de l’altre
L’acollida i el reconeixement de l’altre es concreten sempre en intervencions reals i sovint puntuals al llarg de la jornada escolar. &Ea...
Escola offline
Amics, coneguts i saludats. En aquesta secció, m’atreveixo a aixecar la mà per preguntar, dubtar i opinar en veu alta sobre les co...