Projecte per a alumnes amb altes capacitats basat en el model CAITAC i les intel·ligències múl...
L’alumnat amb altes capacitats necessiten programes actius d’aprenentatge que el motivin i que els permetin desenvolupar la seva creativi...
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...
Ser referents
Ha arribat el juny. Semblava que no arribaria, però ja és aquí. El professorat i la comunitat educativa en general ha demostrat un altr...
Isabel Ferrer, pedagoga, psicóloga y logopeda. «Más allá de las palabras»
«Llebres» i «tortugues»: una oportunitat per atendre la diversitat a l´aula
Com són contemplades les diferències entre l’alumnat a l’escola? Amb incomoditat? Com quelcom ineludible? Com a oportunitats...
La Tira
El movimiento EABE: work in progress
L’Encontre Andalús de Blogs Educatius va néixer l’any 2009. Actualment, la seva organització horitzontal afavoreix la...
Una experiència d’animació a la lectura amb escolars subsaharians
La lectura és un hàbit que s’adquireix en contextos diferents, i l’àmbit familiar és un dels més signif...