Arquitectes de relats
A l’escola ajudem els infants a crear bastides literàries que els empenyin a escriure amb seguretat, convençuts que ho poden fer i...
Diccionari de joves internautes escrit per joves internautes
El present article mostra una seqüència didàctica en què l’alumnat va treballar amb el vocabulari dels seus entorns vi...
Motivación, práctica y estrategias para el autoaprendizaje musical
Repensar la pràctica
L'escola Francesco Tonucci, centre de nova creació situat al barri de Cappont de Lleida, es defineix com un espai que ofereix oportunita...
L’estructura de departaments
Modernitzar l’organització interna dels instituts de secundària és cabdal per a la necessària transformació d...
Material per a l’alumnat: Sent la música i crea art
La finalitat d’aquesta proposta és desenvolupar les diferents facultats de la persona integrant les diverses àrees curriculars. Es...
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Núm. 160: Sol-Fem. Joc de preguntes musicals.