¡¿Qué haríamos sin libros de texto en secundaria?!
El aprendizaje dialógico
En aquest capítol es concreta i es defineix el principi regulador de les comunitats d’aprenentatge: l’aprenentatge dialògic....
Fem cinc cèntims, un concurs per retallar la cua de l’atur
Fem cinc cèntims és un concurs d’idees innovadores de negoci, adreçat als alumnes de cicles formatius, que els apropa al tr...
Integración del Programa de Responsabilidad Personal y Social en las clases de educación física
L’objectiu d’aquest capítol és il·lustrar el lector sobre la manera en què es poden integrar els continguts de...
La qualitat dels mestres i les mestres defineix la qualitat de l´educació
Escoles i mestres vivim una forta pressió social. L’OCDE afirma: «La qualitat d’un sistema educatiu es basa en la qualitat de...
On ens porta tot això?
L’escola i l’institut han esdevingut espais per a l’utilitarisme. Llocs on sobra el coneixement als qui no saben ni tan sols a qu&eg...
Chemi Martín, miembro de Aulas en la Calle. «Somos todos»
Educación informal: Laboratorio de certezas
El passat industrial d’aquest Vallès que m’acull batega entre els racons dels seus carrerons i les finestres de les seves fà...