El modelatge i les metodologies al servei de la coeducació
L'evidència a la pràctica Evidència aplicada L’entorn d’aplicació de l’evidència es du a terme a l’Escola Sad...
Nens que juguen a «jocs de nenes»
Tota preocupada, la Isabel ha comentat a la mestra: «No hem fet mai distincions entre els nostres dos fills, un nen i una nena, a l’hora ...
Una experiencia competencial de química y bizcochos en el aula
Saber, saber hacer y saber serAlba Ambrós (2009), cuando habla de la programación por competencias, indica que "el verbo de acción que...
Psicomotricitat: espais estimulants i enriquidors per fomentar la creativitat
Al present article es dona a conèixer l’experiència psicomotriu amb infants de 3 a 6 anys basada en l’activitat motriu espon...
El joc dels infants: mapa i tresor
Meritxell Fontanet Moya, Maria Olga Romera Acón Quan parlem del joc, les mestres, a les escoles, tenim dos reptes. D’una banda, el repte ...
El vídeo com a vehicle d’aprenentatge.
Avui us presentem un exemple sobre com el vídeo pot ser aprofitat per dissenyar una experiència d'aprenentatge.
Com som?
Es presenten uns nous materials didàctics, accessibles gratuïtament en línia, basats en 10 audiovisuals amb guies didàctique...
Ha arribat el temps del professorat
Malgrat que vivim temps de gran polarització i dificultat per arribar a acords sobre l’educació, hi ha un element amb el qual tots...