Treballem amb nosaltres mateixos per millorar l´entorn laboral?
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des de l’aspecte personal com col·lectiu. La fortale...
Los talleres de empleo
ContextualizaciónLa experiencia que se describe a continuación se enmarca dentro del programa de escuelas taller, casas de oficio y tal...
El projecte lingüístic de centre
En aquest article es mostra la manera de gestionar i avaluar un projecte lingüístic de centre a l’institut Mirador del Genil (C&ogra...
El modelatge i les metodologies al servei de la coeducació
L'evidència a la pràctica Evidència aplicada L’entorn d’aplicació de l’evidència es du a terme a l’Escola Sad...
Nens que juguen a «jocs de nenes»
Tota preocupada, la Isabel ha comentat a la mestra: «No hem fet mai distincions entre els nostres dos fills, un nen i una nena, a l’hora ...
Una experiencia competencial de química y bizcochos en el aula
Saber, saber hacer y saber serAlba Ambrós (2009), cuando habla de la programación por competencias, indica que "el verbo de acción que...
Psicomotricitat: espais estimulants i enriquidors per fomentar la creativitat
Al present article es dona a conèixer l’experiència psicomotriu amb infants de 3 a 6 anys basada en l’activitat motriu espon...
El joc dels infants: mapa i tresor
Meritxell Fontanet Moya, Maria Olga Romera Acón Quan parlem del joc, les mestres, a les escoles, tenim dos reptes. D’una banda, el repte ...