Aiala Urcelay: «El que el Colectivo Lisarco mostra als escenaris o a les aules són persones i pro...
Què t’agrada del que fas? M’agrada treballar diàriament perquè el cos sigui més present a l’aula i fomentar aque...
Relaciones familia y escuela en un curso marcado por la COVID-19. Respuestas saludables
Relaciones familia y escuela en un curso marcado por la COVID-19. Respuestas saludables Sabemos que hay cosas que funcionan. Queremos dis...
Un alumne amb sordesa a l´aula de música (ordinària)
Un alumne amb sordesa a l’aula de música (ordinària) Anna Faz Florensa Hi ha molt de material publicat en relació amb la manera c...
Aprenem a l’exterior
Nídia Fargas Solís Escola Sant Ignasi. Manresa El nostre projecte educatiu entén els espais exteriors com a zones noves d’ensenya...
Cos, sexualitat, coneixement i escola
Qui caça, el lleó o la lleona?
A l’escola 11 de Setembre, de Sant Quirze del Vallès, des de la biblioteca escolar, intentem oferir històries, treballar-les, come...
Tasques integrades de centre: la recerca d’una identitat pròpia
El treball als centres mitjançant tasques integrades --o aprenentatge basat en projectes-- se’ns presenta com una de les estratègi...
Recursos per a la pràctica: Educar els sentiments a l´escola infantil