Reencantar para aprender
Reencantar para aprender Emociones y aprendizaje-servicio universitario Enrique Rivera García, Carmen Trigueros Cervantes, Francisco Javi...
COVID-19, pobreza e infancia
La Convención de Naciones Unidas sobre los Derechos del Niño establece, en su articulado, que todos los niños y todas las niñas ti...
Recursos: Palabra, conciencia y acción en la biblioteca escolar
Palabra, conciencia y acción en la biblioteca escolar Ana Teresa Muñoz Pérez El Plan de Comunicación Lingüística del IES...
TROBADESCONVOCATÒRIES
TROBADES INTED 2023 València, 6-8 de març de 2023 INTED funciona des de fa 16 anys i és una conferència educativa mundial reconegu...
Los proyectos interdisciplinares en el marco de la LOMLOE
Per què urgeix la renaturalització dels espais i dels temps educatius?
Mamen Artero Borruel Arquitecta. El Globus Vermell. Barcelona Pilar Calçada Balcells Associació 8 Colors. Santa Coloma de Queralt (Tarrag...
Repensar el currículum en l’educació. Una oportunitat per transformar
L’estat d’alarma sorgit arran de la crisi sanitària provocada per la covid-19 ens ha d’oferir oportunitats per replantejar-no...
L’arqueologia esdevé una eina d’alt interès per estudiar la història a primària. Partint d’objectes conc...