Ningú sap res?
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar amb una situaci&...
Egoisme i altruisme
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Carta per començar el curs
Comença el curs. Un alumne escriu una carta directa a una professora: «Què et sembla si arribem a un pacte?». Potser d&rsquo...
Inici de curs. Respostes saludables
Sabem que hi ha accions que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu....
MondoSonoro: la ciència de la música
«MondoSonoro: la ciència de la música» és una exposició científica que té com a guia alumnat de ...
Teatre amb titelles inclusiu
L’experiència parteix de la idea de treballar de manera conjunta amb l’alumnat dos cicles molt diferents, el cicle formatiu de grau...
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...
Recuperacions? Val més prevenir que curar
Els exàmens de recuperació s’haurien de fer al juny o al setembre? El professorat debat sobre la idoneïtat d’una &egrav...