La memòria avaluativa del centre
Un cop finalitzat l’any escolar, els centres docents han de fer el balanç i la valoració de les actuacions educatives i de la vida...
Explicar la història amb molt d’art
Les trobades amb il·lustradors -xerrades o tallers- constitueixen una bona manera d’ensenyar a llegir les imatges. És com quan un ...
Patios de recreo, espacios inclusivos
Patios de recreo, espacios inclusivos Coral Elizondo Carmona Maestra y psicóloga educativa Autora de libros educativos y del blog Mon pet...
Robòtica per a la vida: domòtica a classe
Si bé ja s’ha parlat força de robòtica educativa durant aquests anys, potser s’ha posat massa interès en una r...
Objectes i records familiars
Aprofitant els aprenentatges que es desenvolupen al tercer cicle de primària sobre la història i la prehistòria, incitem a reflex...
Un nuevo currículo
Un nuevo currículo El currículo es uno de los aspectos que se empieza a plantear en la nueva ley. Es pertinente preguntarnos si hace falt...
Les preguntes estúpides
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Es pot transformar l’avaluació? Cal fer-ho?
Avaluar és molt més que posar notes. En aquest article, s’hi proposa revisar el concepte en relació amb el fet d’apre...