El lloc paraula i l’escriptura comunitària
INTER-ACCIONS és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada i vida de relació: facultats d’edu...
Escriure sense por. Instruccions per a escriptors valents
Aconseguir que els infants escriguin bé requereix hores de pràctica i inversió d’energies, sí!, però els esfo...
El blog: comunicació amb les famílies (0-3)
Teniu la necessitat de buscar una nova eina de comunicació amb les famílies? No arriba la informació a aquelles persones que no v...
LOMCE y neoliberalismo
No conec el meu company de taula
Què vol dir sentir-se estranger? Amb quines barreres lingüístiques, culturals, físiques i socials es troben els alumnes i le...
Les mainaderes digitals, una realitat
En Joan és un nen de 3 anys que al setembre ha començat a venir a l’escola. Avui m’he reunit amb la seva mare i el seu pare ...
Les TIC al servei de l´aprenentatge basat en projectes
Les TIC desenvolupen un paper fonamental a l’hora de dur a terme un projecte. Mantenen un equilibri entre les necessitats que sorgeixen e...
El dia 3 de novembre de 1997, en Jordi i la Dolors (pares de tres fills que llavors tenien 14, 16 i 18 anys) van acollir una nena de pocs...