Brillando con luz propia
El primer estudi de cas, «Brillant amb llum pròpia», mostra les reflexions i el trànsit d’una jove resilient des d&rsq...
L´ensenyant és necessari per aprendre?
De vegades, l’alumnat reconeix que aprèn més fora de les aules. El centre es distancia del seu interès i, alhora, troba mes...
L´equip d´ajuda. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Jugar a pensar
Per tal d’ensenyar els xiquets i les xiquetes a reflexionar i a pensar creativament, la nostra proposta és posar en pràctica el pr...
Docentes en los hospitales de día para adolescentes
Els hospitals de dia per a adolescents són una realitat poc coneguda. Són espais on continuar, adaptada la situació, la formaci&o...
Generar benestar a l'escola
Abandono escolar y resiliencia educativa
El primer capítol, «La resiliència educativa com a resposta a l’adversitat», posa de manifest el problema de l’a...
Transformar la secundària en català