Finlàndia, a la lectura mitjançant l’escriptura
Combinar el mètode fonètic i el mètode lèxic amb la utilització d’ordinadors facilita l’aprenentatge de...
El fet educatiu quotidià i el silenci de l´experiència
L’emergència de l’experiència i l’emparaulament realitzat per les dones i els homes que, dia rere dia, narren i conten...
CoSpaces_Edu, el poder de los videojuegos al servicio de la historia
CoSpaces_Edu, el poder de los videojuegos al servicio de la historia La integración de experiencias inmersivas tiene el potencial de tran...
Hangouts en educació
Els hangouts, o quedades, són la darrera creació popular de Google per realitzar videoconferències. Per la multiplicittat d&rsquo...
COMISA: emprenedoria i aprenentatge basat en projectes en PQPI
COMISA és una experiència d’aprenentatge basat en projectes que combina el desenvolupament de la cultura emprenedora i l’apr...
Relaciones familia y escuela en un curso marcado por la COVID-19. Respuestas saludables
Relaciones familia y escuela en un curso marcado por la COVID-19. Respuestas saludables Sabemos que hay cosas que funcionan. Queremos dis...
La cuina, espai de fascinació
Alguna cosa deu passar amb la cuina, quan els infants s’hi enganxen de manera ràpida i il·lusionada, amb ganes de participar-hi, d...
Entrevista a Lidia Puigvert: Violència 0 des dels 0 anys
La Lídia Puigvert Mallart, professora de la Universitat de Barcelona, és investigadora de prestigi i autora de diverses publicacions sob...