Relaciones familia y escuela en un curso marcado por la COVID-19. Respuestas saludables
Relaciones familia y escuela en un curso marcado por la COVID-19. Respuestas saludables Sabemos que hay cosas que funcionan. Queremos dis...
Tasques integrades de centre: la recerca d’una identitat pròpia
El treball als centres mitjançant tasques integrades --o aprenentatge basat en projectes-- se’ns presenta com una de les estratègi...
Recursos per a la pràctica: Educar els sentiments a l´escola infantil
El naufragio de la educación globalizada
Material per a l’alumnat: “Fem un projecte musical solidari”
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament Experiències en entorns virtuals amb alumnes que pateixen malalties José Blas ...
La millora dels processos d´ensenyament i aprenentatge competencials
La incorporació de decisions per al desenvolupament de les competències bàsiques (Cb) en l’alumnat demana un procés ...
Educar amb perspectiva de gènere al segon cicle d´educació infantil
Al present article, s’hi suggereixen un grapat de propostes coeducatives per al cicle 3-6, fonamental en la construcció de la identitat s...