De les preguntes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Estratègies didàctiques en una aula multinivell
L’educació multinivell és un tret diferenciador de l’aula rural. Aquest fet aporta valor pedagògic a una classe diver...
Família i escola, dues realitats vinculades en una aula cooperativa
En coherència amb un plantejament inclusiu, cooperatiu i sistèmic de l’educació, les famílies han de formar part de ...
Pràctiques i identitats dels mestres rurals francesos
Les investigacions recents sobre les pràctiques de les mestres i els mestres que exerceixen en escoles rurals i de muntanya posen de mani...
HEM LLEGIT
Coaching con familias GINER, A.; PÉREZ, G. Madrid. Síntesis, 2021 M’agraden els acrònims; així doncs diré, per comen...
Taller de cuina i molt més
Quan realitzem tallers de cuina a l’escola, pensem en pizzes, pastissos, macedònia, etc. Aquesta experiència pretén, a m&ea...
Avaluació d’aprenentatges en grups multigrau d’escola rural
A partir d’una escena descrita per un docent d’una aula multigrau d’escola rural, es poden evidenciar els problemes derivats de les ...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Rastrejant per la Xarxa. Trobades i convocatòries