Parlar, escoltar, llegir, escriure i gaudir: el treball per racons a classe
Promoure el desenvolupament de la competència comunicativa mitjançant el treball per racons comporta que el professorat hagi de dissenya...
Situar la cura al centre de la relació educativa
Les condicions de l’avaluació interna a Finlàndia
Aquest article proporciona una mirada internacional en relació amb l’avaluació interna de l’educació obligatòr...
El laboratori de lletres i d´imatges
Sota el nom de «Laboratoris de lectura», les biblioteques públiques han ideat un nou model d’activitat que busca la complicit...
Inclou àudio als teus projectes: podcast
En el món multimèdia que ens envolta, on text, imatge i so es barregen per oferir-nos una bona diversitat de continguts, no podem deixar...
De l´escola a l´entorn
Des que, l’any 1996, va aparèixer per primer cop el llibre de Francesco Tonucci La ciutat dels infants, són moltes les iniciatives...
La potència del contraexemple: espiar i observar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Entrevista amb Karin Apslund