Les condicions de l’avaluació interna a Finlàndia
Aquest article proporciona una mirada internacional en relació amb l’avaluació interna de l’educació obligatòr...
El laboratori de lletres i d´imatges
Sota el nom de «Laboratoris de lectura», les biblioteques públiques han ideat un nou model d’activitat que busca la complicit...
Inclou àudio als teus projectes: podcast
En el món multimèdia que ens envolta, on text, imatge i so es barregen per oferir-nos una bona diversitat de continguts, no podem deixar...
De l´escola a l´entorn
Des que, l’any 1996, va aparèixer per primer cop el llibre de Francesco Tonucci La ciutat dels infants, són moltes les iniciatives...
La potència del contraexemple: espiar i observar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Entrevista amb Karin Apslund
Tenir i ser sentit
El claustre de professorat del CEIP Fernández Vizarra se situa en una cultura professional on tot tingui i sigui sentit. Des de la reflex...
Prevenir la deserció escolar a través de l’experimentació: la incorporació d’un projecte Come...