Un viaje, a través del arte, por las vivencias emocionales de niñas, niños, adolescentes y jó...
«Un viatge, a través de l’art…» explica l’experiència d’un pedagog implicat en un programa dirigit ...
El arte como catalizador para el reenganche educativo de jóvenes en una escuela de segunda oport...
En «L’art com a catalitzador per al reenganxament educatiu…» s’aposta per una educació basada en les arts com a ...
Desde el barrio y para el barrio: Fundación para la Acción Social Mar de Niebla (Gigón)
«Des del barri i per al barri» aporta un exemple significatiu de resiliència comunitària. Aquí la unitat de cas no &e...
Sentimientos confrontados hacia la escuela y un detonante para enfrentar una seguna oportunidad
Les escoles de segona oportunitat (E2O), que s’han revalorat durant aquests últims anys, representen un atractiu model d’intervenci...
El papel del personal formador en el reenganche formativo-laboral. Programas de la Fundación Sec...
El capítol següent se centra en el «paper del personal formador en els programes de reenganxament formatiu-laboral», com a med...
Las escuelas taller de Gijón: una arquitectura organizativa al servicio de la inserción sociola...
L’arquitectura organitzativa de les escoles taller de Gijón, amb les seves potencialitats i limitacions, és objecte d’atenci...
Cuando los vínculos (SOS)tienen
«Quan els vincles (SOS)tenen» descriu el «recorregut temporal» d’Ahri, una jove d’origen búlgar, pels difer...
El viaje de Imad: reenganche educativo y laboral de un joven migrante en un contexto de adversidad
«El viatge d’Imad» descriu un altre cas d’un jove migrant que arriba a Espanya com a menor no acompanyat amb la finalitat de t...