Descripció de les activitats i material per a l’alumnat: Veure cinema, fer cinema, pensar en el ...
¿Què és el que aconsegueix que vint-i-cinc nens i nenes siguin capaços d’oblidar-se d’on són i que s&rs...
Riesgo psicosocial y promoción de la resiliencia
Gran part de les famílies en situacions de risc poden arribar a solucionar les seves dificultats amb un suport adequat. Aquesta visió, c...
Revisitando las relaciones entre educación musical y soft skills
Benestar a l’escola. Respostes saludables
Veure cinema, fer cinema, pensar en el cinema… (2a part)
¿Què és el que aconsegueix que vint-i-cinc nens i nenes siguin capaços d’oblidar-se d’on són i que s&rs...
Adolescentes en riesgo o especial vulnerabilidad. Situación en la CAPV y nuevas líneas de inter...
L’últim informe fet per l’Oficina de la Infància i l’Adolescència de l’Ararteko sobre problemàtiqu...
La bella que s’adorm
L´organització de l´hort escolar
L’hort escolar permet fer un treball multidisciplinari amb el qual es poden treballar els continguts d’una manera competencial i adaptada...