Pors a l’aula de plàstica?
Docent i alumnes de l’assignatura d’Educació Visual i Plàstica a Primària dialoguen a través dels informes sob...
L’escoleta com a territori de protecció de la infància
Des de fa alguns cursos les escoletes de Menorca es van mobilitzar per donar resposta a la pobresa i a les noves realitats que mostrava, ...
L’art com a eina transversal a l’escola
L’article focalitza l’atenció en la defensa de l’educació artística com a eina transversal de treball i de rece...
Pau Rodríguez, periodista especialitzat en educació: «La segregació escolar és una de les gr...
Pau Rodríguez és un d'aquells pocs periodistes que no tenen al·lèrgia a escriure sobre pedagogia...
Recuperant l’educació visual més enllà de la plàstica
L’educació artística hauria de reivindicar la seva raó d’existir i deixar de ser considerada una assignatura en la qu...
El tempo de la infància
De vegades m’aturo en algunes de les situacions més quotidianes per observar com són, què fem, com ens hi expressem…...
L’art com a motor de transformació de centre
A la nostra escola apostem per metodologies actives i integradores en les quals l’art i totes les dimensions i possibilitats que ofereix ...
Deixem-los badar!
En aquest article d'opinió, Antoni Aguilar proposa una reflexió sobre les conseqüències profundes que comporta l'estí...