Una margarida no és una flor
El lliurament d’un ram de flors a una investigadora en un centre educatiu en un acte del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciè...
Ciudad, diversidad e inclusión en Europa. El tejido urbano como espacio clave para desarrollar p...
L’acció comunitària intercultural es promou sobretot en barris i ciutats, de manera que hem de saber quines són, actualment...
Dando lo mejor de nosotros: Un enfoque lúdico para abordar los conflictos de un grupo-clase
¿Ya no importan las notas?
José Fernando Juan Santos Profesor de bachillerato del Colegio Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jose.fernando.juan@gmail.com https:/...
Alumnat protagonista i actiu amb la classe inversa
Com aprendries a cuinar un pastís? Llegint-ne les instruccions? Veient-ne un vídeo? O… elaborant-lo tu? Si apostes per tenir un a...
El Blog del Camino: una experiencia educativa 2.0
En territori amic: El llenguatge de l’espai a l’entrevista
La manera com se situen en l’espai les persones que participen en una entrevista dona informació no verbal sobre la relació que s&...
Es pot aprendre ensenyant?
Els docents, com a professionals de l’ensenyament, hem viscut experiències d’haver après ensenyant. A més, sovint hem...