Jóvenes educa@ndo sociedad: de los lugares a las redes
En aquest capítol es descriuen pràctiques educatives situades en quatre llocs geogràfics diferents i set comunitats de joves educ...
¿Quién caza, el león o la leona?
Plan Ceibal, un proyecto de país. Una experiencia con las computadoras XO
La integració de les tecnologies de la informació i la comunicació és una prioritat en la majoria de les polítiques educatives del m...
Coordinació entre l’aula hospitalària i els centres educatius
Recordando a José Manuel Esteve Zaragaza
La creación de recursos para educar en diversos contextos
Tres características del universo electrónico y de InternetEn la descripción de la Red de redes se combinan tres características exis...
Idees clau sobre les altes capacitats a l’escola
Les creences determinen les conductes dels docents. L’atenció a la diversitat està condicionada per les creences existents a l&rsq...
El “Hikikomori”, una metamorfosis kafkiana
El término kafkiano se usa frecuentemente para señalar sorpresa, desconcierto, incapacidad para calificar un suceso o situación con la...