Adolescentes en riesgo o especial vulnerabilidad. Buenas prácticas socioeducativas desde y con e...
L’acció socioeducativa amb adolescents s’hauria de basar en tres premisses proposades en aquest capítol: 1. Normalitzar entr...
Ara més que mai, cal ser valent i obrir l’escola a l’entorn
Ara més que mai, cal ser valent i obrir l’escola a l’entorn Xavier López Ortín L’Escola Octavio Paz deixa entrar l...
Yoga Iyengar para mejorar el bienestar docente
Desde que somos niños, aprendemos que nuestra felicidad depende de hechos externos. Así, cuando las cosas no salen como esperamos, todo...
Programas de apoyo para promover la parentalidad positiva
Aquest capítol situa l’enfocament de la parentalitat positiva en el marc de les polítiques europees de suport a la família....
La interacció escolar des de la perspectiva coeducativa
Consigna de l’evidència La manera com ens dirigim i valorem el comportament de les criatures i les imatges que en tenim en funció del ...
La cartografía artística como lugar del pensar
La cartografía artística como lugar del pensar Espacios corporeizados y afectivos del aprender Sara Carrasco Segovia Universidad de Barce...
Evaluación del aprendizaje socioemocional y artístico
Hablando en silencio