Pensar y hacer o ¿hacer y pensar?
La asignatura de didáctica de la educación visual y plástica ha de configurarse con una doble articulación competencial: por una part...
Libros. Encuentros. Convocatorias. Web
Botarse ao monte (‘anem a la muntanya’)
Una porta que s’obre durant un curs de pandèmia Paulo Nogueira Porto CEIP As Covas-Meaño. Meaño (Pontevedra) L’any acad...
A propòsit d’escriure i de descriure
Hi ha diverses categories de descripcions: de personatges, d’objectes i de llocs. Descriure els personatges ajuda a aconseguir que el tex...
Miquel Àngel Essomba, expert en temes d’interculturalitat. «Trencar barreres, construir ponts»...
The spirit of ´45, defensa del model social europeu
The spirit of ’45 no és només un brillant documental històric; també constitueix una reflexió crítica ...
Educar per a la nova era
Fa cinc anys l’escola Talaiot es va trobar amb la necessitat de prendre una decisió important. Aquell curs escolar varen confluir tots el...
El bon adolescent excel·lent
Hi ha moltes vides adolescents amb èxits espectaculars i amb triomfs silenciosos. Solem mirar-les poc i per això no les veiem. Ens hem d...