El patrimonio cultural al alcance de todos
La educación patrimonialPara Colom (1997, pp. 334-335) educación patrimonial es "el desarrollo educativo encaminado a la conservación ...
A les escoles, les persones adultes de les famílies són còmplices o instruments?
Per acompanyar els infants, la col·laboració amb les seves mares i els seus pares és imprescindible. Però, com donem forma...
Per molts anys!
Sempre he pensat que l’escola com a institució, i l’educació com a dret bàsic i universal, han d’evolucionar m&...
Conocernos en el museo
Una Navarra en ColombiaLa experiencia que documentamos a continuación se realizó en el municipio de Bello (Antioquia, Colombia), en un ...
Avaluem les necessitats de l’alumnat… Avaluem les necessitats de l’aula?
L’avaluació psicopedagògica serveix per valorar les necessitats educatives especials de l’escolar, determinar-ne el nivell d...
Asesoramiento psicopedagógico y socioeducativo: la colaboración multiprofesional para resolver ...
En aquest capítol s’aborden diversos aspectes (teòrics, metodològics i ètics) sobre la tasca d’assessorament o...
Educación escolar y acción comunitaria
Com es veu l’acció comunitària des de la perspectiva de l’escola? Quina relació hi ha entre totes dues? En aquest cap...
Sergi del Moral: “Al betacamp no hi ha els rols d’expert-aprenent, i això xoca”
Fill de mestres, tot i haver realitzat la llicenciatura de Matemàtiques, a Sergi del Moral sempre li havia interessat la docència, per&o...