Les aromes de l´hort escolar i l´Agenda 2030
Les aromes de l’hort escolar i l’Agenda 2030 Antonio José Morales Hernández, Equip docent de 3r y 4t d’Educació Prim&...
La vulnerabilitat dels infants amb TEA (trastorn de l’espectre autista)
Treballem amb nosaltres mateixos per millorar l´entorn laboral?
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des de l’aspecte personal com col·lectiu. La fortale...
Fem música plegats!
Avui dia, és fàcil veure com els adolescents van escoltant música pel carrer amb el seu MP3 o el seu telèfon mòbil....
Coaching educativo para familias
En aquest article, es parteix de la consideració que la família és l’agent educador i socialitzador principal dels fills i ...
Isabel Ferrer, pedagoga, psicóloga y logopeda. «Más allá de las palabras»
Tecnologías digitales interactivas y didáctica de las ciencias sociales
La presencia de las nuevas tecnologías en la educaciónLas nuevas tecnologías tanto en el ámbito formal como en el no formal, en sus d...
La educación social, una realidad emergente
En aquest capítol es construeix una definició del concepte d’educació social, situada en l’àmbit de l’ed...