Para la acción comunitaria, se requiere reflexionar sobre cómo tiene que ser la participación ...
Per a l’acció comunitària es requereix reflexionar sobre com ha de ser la participació i què la facilita i la dificu...
Picasso i el cubisme
L’escola ha de promoure un contacte obert amb les propostes artístiques contemporànies, estimular els infants amb la diversitat de...
Experiencias socioeducativas en medio abierto
En aquest capítol es presenten dos casos reals d’intervenció socioeducativa en medi obert, una de treball individual i una altra d...
¿Qué podemos hacer para gastar menos en energía?
Contextualizaciónkey competences- Por una parte, las competencias básicas institucionales: lingüísticas, matemáticas, para la intera...
Oído perfecto
Valoramos la app Oído Perfecto; sus principales características y funciones como herramienta didáctica para el entrenamiento auditivo....
Viatge: Morriña. Galícia, un lloc diferent
Galícia és allà on hi ha una persona gallega. A Galícia, hi trobem moltes coses per admirar, per veure, per conèixe...
La fábrica de las emociones
Per què no mirem les festes com una fàbrica d’emocions i n’aprofitem el potencial per contribuir a desenvolupar compet&egrav...
Máster de secundaria: inicio difícil para una buena idea
Después de muchos años (muchos) con intentos frustrados de sustituir el CAP (certificado de aptitud pedagógica) por una formación má...