Veure cinema, fer cinema, pensar en el cinema… (2a part)
¿Què és el que aconsegueix que vint-i-cinc nens i nenes siguin capaços d’oblidar-se d’on són i que s&rs...
Comenius
Llegir el món: un esforç amb plaer Un dels debats més abrandats al voltant de l’escola consisteix a oposar plaer i esforç a ...
Lluís Vila: «En las escuelas, además de más maestros y maestras, también hacen falta otros p...
Lluís Vila : «En las escuelas, además de más maestros y maestras, también hacen falta otros perfiles profesionales como el de...
Albert Grau, pallasso. El riure no té fronteres
Després de fer aquesta entrevista, entenc millor que mai per què calen pallassos al món: «És una actitud vital, creu...
La ratita es pequeña y el oso es grande
Las mujeres saharauis en la guerra y en el proceso de liberación del Sáhara Occidental
L’autoconsciència del ser per ser autoconscients
L’anàlisi de la interioritat passa per ser autoconscients de la pròpia ment i dels processos cerebrals que la generen. Dades neuro...
¿Hacemos el árbol genealógico?