Abandono escolar y resiliencia educativa
El primer capítol, «La resiliència educativa com a resposta a l’adversitat», posa de manifest el problema de l’a...
Ús del temps per part de la infància i l´adolescència
Els temps extraescolars d’infants i d’adolescents són objecte de reflexió i de controvèrsia social. El debat é...
Narratives per al canvi
Narratives per al canvi Ana Rojas, Shalini Arias El treball de la Fundación porCausa ofereix un ampli material útil per dinamitzar el di&...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
Si jo fos un llibre LETRIA, J. J. ; LETRIA, A. (il·l.) Barcelona. Joventut, 2014 Resulta interessant que un llibre ens explique què és ...
Ens sentim còmodes
Ferran Campillo, pediatra medioambiental: «Las escuelas con peor calidad del aire tienen un al...
Ferran Campillo, pediatra medioambiental: «Las escuelas con peor calidad del aire tienen un alumnado con peor rendimiento académico» C...
Ana López-Navajas: «Transmetem una cultura sense dones, esbiaixada i amputada»
El seu estudi «La ausencia de las mujeres en los contenidos de la ESO» mostra que solament hi ha un 7,6% de presència femenina als ...
Si volen, poden
Si, en general, l’atenció als alumnes més capaços és purament testimonial, en l’etapa de secundària ten...