Las escuelas de música: mirando al pasado, mirando al futuro
Favorecer la toma de decisiones desde el Consejo de Pequeños
L’estructura organitzativa del centre afavoreix moments durant els quals els infants poden prendre decisions sobre temes que els afecten....
“Ahí me siento agrupado.” Cinco claves inclusivas de la experiencia de un músico con síndrome ...
En el siguiente artículo se exponen algunas de las claves que han llevado a mi hermano, Rafael Calderón Almendros, a ser la primera per...
Recursos para el aula: El balonazo
El balonazo Tipo de material: Libro El balonazo, de Belén Gopeg (Editorial SM, 2008). Destinatarios: 6. o de primaria. Duración de su apl...
León Tolstói y la escuela de Yásnaia Poliana
León Tolstói y la escuela de Yásnaia Poliana La inseparable dialéctica educativa entre teoría y práctica Tolstói en...
Moviments de renovació pedagògica emergents: la necessitat de la trobada
Moviments de renovació pedagògica emergents: la necessitat de la trobada Rosa Gibert Moliner, Luis Torrego Egido Els moviments de renovac...
El nostre camí en la renaturalització dels patis
Carme Cols Clotet Mestra d’Educació Infantil. Torrelles de Llobregat (Barcelona) Josep Fernàndez Quiles Mestre i pedagog. Torrelles de...
Andreu Adell, mestre de l’espai neorural La Terreta (Tremp). Imagine
Diuen que les primeres experiències professionals són determinants i ens empenyen cap a un camí o cap a un altre. Imagineu-vos qu...